2017年8月20日 星期日

水水聯婚--- 超超前完成婚禮 Song list

話說我很早就準備歌單,改完又改,左砌右砌,從來無想到要花這麼多時間。本想全用廣東歌,但是大釘有幾首想播的歌不是廣東歌(歌單 9成都係我決定的,因為大釘好少聽歌),咁就唔刻意只播廣東歌。

我自己係習慣聽廣東歌的,但畢竟廣東歌K歌路線才是主流,有時候會及不上英文歌咁適合婚禮。經典的婚禮歌是安全之選,怕播得太爛又加咗較新的歌(呢樣不得不提最近的霸氣情歌!)。然後,諗到有好多賓客都係親戚,我們眼中舊歌對長輩來說可能都無聽過,又加入一些超舊歌。加加減減之後,炒埋一碟,反而變了古今中外都有的歌單。

早前的婚禮音樂懶人包有提過需要的音樂,今次我就按這張list 寫返我挑選的歌。全部加曬Link ,一Click 就睇到。

證婚 bgm - 17:00-18:00
證婚時段最少有一至兩音樂做背景。除了律師/司儀講嘢,新人讀誓詞,都有一段時間要簽名同影相等等,如果dead air 咗氣氛會怪。交場之後都要播下音樂,因為我的證婚時段比較早,咁索性搵咗一堆純音樂一路播到證婚儀式完先換碟。

明日晴れるかな (求婚大作戰插曲) - 桑田佳祐 (2007, 純音樂)
Can you feel the love tonight (Lion King, 純音樂 Piano Version)
Beautiful in white (Instrumental Version)
A thousands year (Twlight breaking dawn插曲, Piano &Cello Cover)
The Wedding Song - Kenny G
Beauty and the Beast (Instrumental Version)
Color of the wind (Pocahontas 主題曲, 1995, Instrumental Version)
A whole new world (Aladdin, 1992, Instrumental Version)
All Of Me - John Legend (Violin &Guitar Cover)
Rising road (求婚大作戰主題曲, 2007, 純音樂)
Sonna Rele Strong (Cinderella 2015 - Instrumental)
小玩意 - 彭羚(1995, 純音樂)  歌詞版
最重要的決定 - 范瑋琪(2011, 純音樂)  歌詞版
準備音樂之前,我會計下大概要幾多首歌先可以唔loop都夠播。迎賓時段最長,大概要20-30首,我將Song list 入面的經典情歌編咗響呢部分。

Just the way you are - Bruno Mars (2010, 英) 
Nothing gonna change my love for you - Westlife (1984/2006, 英)  Westlife 有超多歌都好適合婚禮播,呢首係其中之一
讓我照顧你 - 五月天 (2004, 國)  演唱會好少唱但係我心入面一早已經Mark 實一定要響自已婚禮播
黑白配 - 范瑋琪 (2011, 國) 黑白配可謂范范同黑人的主題曲,我覺得都啱我地兩個,所以好鐘意呢首歌,都係必揀
幸福摩天輪 - 郭偉亮 & 葉佩雯合唱版(1999/2004, 粵)  又一首經典歌,揀咗合唱版,希望無咁悶
Christmas is all around - Billy Mack (Love Actually 插曲, 2003, 英)
愛在旁若無人的太空 - 楊千嬅 (2015, 粵) 算係比較新的歌,如果有個好D 的Cover Version 我會換咗佢,因為千嬅的演繹未係發揮得最好
幸福車站 - 官恩娜 (2014, 粵) 

成長片段
本來揀選純音樂版,但係photog 話會好悶,所以轉返人聲版。呢首歌都算長(足足5分鐘!),好在我們的成長片段都幾多相,唔使cut 歌或者特別播慢啲相。


進場
March in 歌是令我非常苦惱的一個項目!最初最初想用夢中的婚禮,誰知中途殺出一首全部都係雞,真係好洗曬腦,徹底放棄咗。打算用返播到爛的Canon in D major,但係佢都有好多版本,搵極都唔啱心水。直到終於搵到 Miranda Wong Wedding Songs Playlist,她彈咗簡短版,用黎 March in 最啱。

致辭
進場後都要講少少野,多謝大家。為方便處理,繼續用Canon in D Major 做bgm,不過會換另一個版本。

Canon in D Major Wedding Entrance
Canon in D by John Pachelbel

上菜
原本已經擬定好上菜的歌,不過最後都係cut咗。

Everything is awesome (Lego Movie 主題曲) - Tegan and Sara feat The Lonely Island(2014, 英) 

晚宴 - 20:30-21:30
呢部分我主要編咗一些和結婚有關的歌曲,開席之後的歌最好避免太嘈吵。

Beautiful in white - Westlife (2010, 英) 
半邊生命 - 梁漢文(2014, 粵) 好感動的一首歌,無論曲詞都好感人
找到你是我最偉大的成功 - 古巨基 (2015, 國) 台灣同內地都係婚禮熱門歌曲,香港好似唔係好流行,唔知係因為國語歌,一或歌名太長大家記唔到。
Eternally Yours (衝上雲霄2英文歌) - Tim Ellis feat. Claire (2013, 英)  聽到首歌已經有好歡樂的感覺,我覺得揀黎做SDE都非常好

SDE
好鐘意的一首歌,睇完Enchanted 就已經被洗腦。而且童話故事好啱一日王子/公主的新人SDE 多數都敬酒前播,係時候搵啲歡樂啲嘅歌叫醒大家準備敬酒。

敬酒
我覺得超多歌都好適合敬酒,同時都係播到爛的歌!擺酒圍數唔多的我就只係揀左5首。
小婚禮 - 吳建豪 (2013, 國)

其他包括:
經典 - 林海峰
鸞鳳和鳴 - 楊千嬅 本來想睇呢首舊歌,但係搵唔到Source 放棄咗,曾經我好鐘意呢隻歌

送客 - 21:45 - End
時間無多,我無再拆開兩Sets歌,直接轉tone 播輕鬆的歌直到完場。原來呢Part 我揀左好多電影音樂。不過食完飯大家都趕住走,呢Part 的歌可能播唔曬勒

我繞著你你繞著我 (เธอหมุนรอบฉัน ฉันหมุนรอบตัวเอง) (下一站說愛你 插曲) - เฉลียง (2009, 泰)  呢套泰國電影我睇左最少3次!男女主角都好靚,雖然劇本都有D老土,但係搞笑得黎到尾段真係感動到喊架!其實主題曲同片尾曲都咁好聽,不過片尾曲會適合婚宴一D。
Another day of sun (la-la land 原聲) - (2016, 純音樂) Lala land 入面狂loop 的歌,真係要咩版本都有,我覺得好有曲終人散的氣氛
前前前世(你的名字主題曲) - RADWIMPS/ 粉ミルク(2016, 日) 除左Lala land 你的名字都係好hit 的電影,所以我都揀左佢的主題曲,是一首比較熱鬧的歌
陪著你走 - 林憶蓮 (1986/2015, 粵) 拿!我本身就有揀到呢隻歌架!之後先係Signal Wong 唱到大家洗曬腦, 我並唔係因為套劇先揀佢架!
Can i have this dance - (High Sch Musical 3 OST) - Zac Efron & Vanessa Hudgens (2006, 英)  出賣年齡的歌,以前做功課係有狂loop 佢3集的OST黎陪我做功課。
海枯石爛 - Olivia Ong (2011, 國) 


沒有留言:

張貼留言