2018年5月23日 星期三

水水聯婚 --- 123文字錄:炒埋一碟vendor review IV - Big day 服裝飾物

呢個項目上,不得不說一分錢一分貨,除非有Model身型能輕鬆駕御任何裙款。真係靚衫無限,唯金錢時間有限。自覺租衫的項目上都算慳家(自己租嘅兩條裙同老公租兩套西裝差不多價錢,應該都唔算貴啦?)。我覺得Big day搵衫都係一種緣份,無論幾靚幾鐘意,到最後都可能因為各種原因揀唔到心中的首選,所以唔多值得撻訂轉裙,當然俾完訂覺得中伏另作別論。個人意見,不喜勿插。

服裝飾品
求婚鑽戒Love bird diamond


呢間舖係老公自己上網揀,所以自己無咩Comment。
好:價錢較經濟
好:免費改一次呎吋
結婚對戒 I-primo  
我係揀呢對,當時都無諗住買,所以無留意點樣買先最抵。實物係輕巧好多,老公話鐘意佢無乜存在感



屋企人唔想四圍走,所以親身到店的只有永隆同錦發。好多人大推錦發,但係我去睇衫的經驗又唔係幾好,所以在永隆租咗。 
好/壞:價錢好海鮮,有機會可以叫阿姐俾個靚價你(我當然又失敗咗) 
好:阿姐有求必應。因為我身型比較高大,啱碼數選擇唔多,但係阿姐都有盡量搵我想要的褂俾我(雖然我最後租唔到我心心念念的龍柱褂) 
好:價錢較經濟 
壞:星期六日真係好多人,要等比較耐 
壞:還褂要下午兩點前,時間有啲緊迫 
壞:裙褂比較殘(當然價錢都有關係)
婚紗晚裝 Heanna Bridal - 1Wg+1eg
好:店主Nana好好人,有問必答。Hold咗裙之後都成日打攪佢再試裙。
好:主打一婚紗多著,可以配搭多款配件 
好:Vintage同魚尾婚紗較多 
好:價錢較經濟 
好:還衫都易話圍,大致望過無問題就會退按金
壞:拖尾要加錢 
壞:配襯首飾唔夠吸引 
壞:店主忙,fb 更新得唔係好密,新款要問店主 
壞:即Join的折扣唔算太多(要即join先有得任轉)
壞:西裝/媽媽裙款式較少, 顏色比較特別
壞:因為店主自己造裙改裙,所以唔會Keep住都有大量新裙
壞:部分裙會較舊,同埋有見過其他舖頭有同款裙,揀返店主自己造的裙會比較好
注:開班教公仔婚紗 (可以留意店主另一個Page Nana Workshop) 

題外話:雖然最後因為想揀返在尖沙咀的店舖而無Join到,但係White Love Bridal 真係好值得推介。性價比高,價錢亦唔貴,仲要難得地比較多大碼靚裙,同埋店主好好心機幫大家試裙,任試任影。 

迎賓晚裝: pop up store
好:超抵,後悔無揀多條 
壞:款式同碼數(偏大碼)選擇唔多 
壞:無試身 
壞:pop up store可遇不可求 
尾魚款真心靚,以為自己對魚尾款無fantasy,結果睇相最鐘意都係呢條裙 
晚裝改裙 濱祺時裝改衣 ( 鴨脷洲利東邨商場街市109號鋪 | 10am-7pm )
好:平 
壞:無得即日拎 
壞:地點唔方便 
好/壞:第一次改已經超啱身,反而我要求改返鬆少少就有少許出錯 
壞:試身位唔太方便
新娘褂鞋 la Godasse: (鞋墊: 淘寶,鞋夾: wow)
好:價錢平 
壞:有時店員態度麻麻 
壞:未必每個款都齊碼(我係大腳新娘) 
注:店內另有bling bling手袋出租 
注:記得自備購物袋 
新郎西裝 The ideal man - 兩套
好:服務好 
好:店舖環境好舒服 
好:可以提早一日拎衫,還衫又無限時間 
壞:款式唔算好多 
壞:兩件先有折,要Full paid 

新郎皮鞋 有利鞋店
好:價錢較平 (有同媽媽去百利睇過晚裝鞋,全部都好貴,因為無咁大碼要訂造)
好:老闆好好人 
好:有大碼鞋/可以訂造 (唔單止有碼,仲會幫你睇下要唔要整返闊鞋頭,會唔會有邊刮腳要整返軟)
壞:款式較少和較平實 (新娘婚鞋真係無百利金都鞋舖款咁靚)
壞:週末人多
男禮恤衫 趙太
好:碼數齊 
好:即場改衫 
好:趙太好好人
壞:唔係日日開舖 
壞:舖頭淺窄,六日都等比較耐
老爺外父西裝: 羅湖城訂造
奶奶媽咪晚裝: 羅湖城 雅典
媽媽晚裝鞋 有利鞋店
見上
晚裝裙袋: 淘寶
款式1
款式2
無乜特別好壞,不過留意:
即使裙袋有厚度但係大拖尾一類的婚紗仍可能放唔落/唔可以摺埋,比較適合放晚裝。
AEON/日本城等家品店都有衫袋,但係最長都只係大約110cm,如果夠用其實唔需要淘寶。
金器嫁妝: 六福珠寶
好:會準備埋紅領俾你襯金鍊
好:服務好(雖然呢樣唔關舖事,睇下遇到Sales 好唔好)
好:同款有較多唔同重量選擇(我揀咗的龍鳳鈪起碼有3,4種重量可以揀)
壞:款式比較普通唔算特別吸引(部分原因係我小家唔係好想花錢在手工費上)
壞:款式轉得無咁快
壞:手鈪有少少變形,要Check清楚先拎走

小小個人經驗:
  • 六福入手曬全部金器主要原因係媽媽無耐性去唔同舖頭買>< 其實唔同舖都有各自招牌靚款,我係想分開入手架!
  • 周生生款式比較靚同造工比較精緻(可能同重秤有關),但偏重手同埋較扣款較多,預算唔多的話可能選擇有限。花鈪款較多和靚(例如有銀杏,玫瑰,蝴蝶等等),部分龍鳳鈪設計比較新潮款式,仲有就係龍鳳耳環靚。非常建議銀彈充足嘅朋友選擇。生生有囍系列
  • 周大福立體浮雕款靚但係手工費貴。完美婚嫁系列 (網頁款式太少,直接去舖頭試好啲)
  • 一般抵買度(重秤度):豬牌>花鍊>龍鳳鍊。當然豬牌係無咁靚,同埋豬牌款式好多間都差唔多款。
  • 如果唔介意牌子,去細舖可以平好多。同埋依家有999制度,唔似以前怕唔純正
  • 無穿耳的b2b係戴唔到金耳環(因為只有耳針),可以考慮珍珠/仿金(大推DG耳環,見後)
  • 龍鳳鈪圖案好多時似雞多過似鳳,如果長輩比較在意就要花心機行多幾間比較款式
  • 可以試下講價,不過我唔成功(我在呢方面真係好差,婚禮都無一樣嘢成功講到價)
  • 金價都頗為浮動,啱價就要即刻入手,唔好諗住等到Weekend,可能到時又升咗(雖然未必控制到)每日各大金行飾金價格
  • 留意金價計法各舖頭會有少許不同:一般當日金價(間間唔同)+2%佣金 + 手工費。周生生免佣,但金價會較其他舖貴,所以其實差不多。另外有特別款的金器,係劃一價,唔按呢條公式計手工費。依家多咗珍珠加黃金的首飾,當中的珍珠一般唔計,只係以黃金部分定。
其他注意事項: Big day 注意事項 - 衣物花飾篇
新娘首飾: Dearest grace  團購夾耳環 
好:推介無耳窿的b2b戴呢對耳環,可以免費改成螺絲夾
好:金色非常閃,唔似其他仿金拼埋金器度顯得超暗啞。浮誇配搭非常適合big day
好:團購價好抵
好:雖然團購有好多限制同唔方便,但係要讚下舖頭無對因團購而暴增上去齋睇唔買嘅b2b 唔友善(真係勁多人上去渾吉)
壞:耳環比想像中重,平日戴可能無咁舒服
壞:團購出貨嚴重Delay,收貨期一改再改
*** 要再次感激團長同一眾幫手的b2b ***


好:免費借
壞:規定借還時間,要預約到店揀款
壞:指定店舖才有,唔係全線可以借
好:真鑽石真係好閃!
姊妹裙: M2 wedding
好:唔同色唔同款都唔使加錢
好:不定期唔同質料裙款特價
壞:時間少許唔方便
壞:改裙未必可以即日取回
其他貼士可參考 姊妹裙Q&A
兄弟呔: 淘寶
襟花手花: 奶奶朋友
內衣束褲 S. Dream Lingerie

倒人米的題外話:Nu bra我覺得唔使買太貴,因為平日都唔貼。而佢始終壽命唔長,一黎少用唔識貼通常貼親都要貼幾次,二黎清潔保養可能做得無咁好,太貴用幾次就唔黐真係好肉赤。但係如果你似我皮膚容易敏感,最好唔好買太平價(大陸製嗰堆),或者唔好貼全日。我淘返黎嗰個最後都只係帶埋做Backup然後就一路放咗響度封塵。啱用其實一個就夠。
Vendor review 接近尾聲喇!下次寫埋最後的攝影化妝就功成身退,多謝支持

Checklist 控系列


沒有留言:

張貼留言