2018年5月23日 星期三

水水聯婚 --- 123文字錄:炒埋一碟vendor review V - Big day 化妝攝影

拖咗好耐先寫Vendor review 的最後一篇,幾乎全部都係White Production負責的。(其他Vendor Review在文末有Link)

化妝攝影
先寫不屬於White Production 的Items
姊妹化妝Cman makeup -早上全妝+晚宴補妝
態度好好,不過可能我期望過高,有些少失望
外母奶奶化妝Cman makeup -早上全妝+晚宴補妝
態度好好,不過可能我期望過高,有些少失望
Gel甲SV nail -Soak off soft gel
話說我哋同日b2b group 在臨近婚期,大家齊齊Share 自己整咗的Gel 甲,成個相集咁,都係一件幾有趣的事。
自己無整開Gel甲,唔識分好唔好,只可以說整體用戶體驗良好,不過價錢好似又唔算特別平(畢竟單次),純粹鐘意佢在公司附近
然後到同White Production 有關的Items 
新娘化妝 (連新郎化妝): Angel @ White Production - 全日10小時
好:我對眼係極度難化,好彩Angel 幫我執返靚 
(老實講,完美主義的我覺得仲未係最好。但係當初試妝試極都勁唔啱心水,就知真係好難搞,最重要係完美係需要時間換取,而Big day就最缺乏時間。)
好:幫我襯咗好靚的頭飾,超公主。無諗過件粉橙的迎賓裙都有Match 顏色的頭飾!
好:因為我要鎖新娘房,佢成晚都在隔離Toilet standby,好似飯都無食到(真係好唔好意思)
好:好彩朝早有佢落樓下幫新郎化妝,否則肯定Overrun
好:幫手著婚紗晚裝!呢樣真係超感激,如果唔係都唔知點算。我當初都無諗住要佢幫手,但係始終姊妹唔熟手著綁帶裙,有啲手忙腳亂。然後件婚紗雖然係拉鍊裙但係緊到拉唔埋,當下超驚。得佢出手先拉得到,如果唔係我唔使出去見人。
好:本身就夾開攝影師,合作無間
好/壞:雖然咁講唔公平,不過私心鐘意PW整個頭多啲。可能因為太趕時間,我頭髮又極長,又好擔心趕唔切,所以無得慢慢整。奶奶就勁讚Angel好好心機幫我Set頭。(原來我無每個造型都Keep 返相,所以有啲唔係咁清楚。總共整咗6個髮型:出門褂頭,簽紙證婚,迎賓,進場,敬酒,送客。再一次建議大家用輕身頭紗,我戴完釘珠頭紗個頭後面係扁扁哋) 

壞:試妝費貴(如果最後無Confirm 我會有些少肉赤)
壞:同PW一樣,好早就要俾曬尾數,大約Big day 半年前
壞:如果要附加姊妹/親友化妝,價錢偏貴
Big day 2P1VWhite Production -全日10小時 (Standard: Wing, Snapshot: Barry, Video: Edgar)
好:好開心可以安排返同我地影PW的Barry 同Wing俾我地影Big day
好:當日佢哋幾個好早就上到黎Set機同影花絮
好:四大長老同親戚大讚佢哋專業
好:因為我哋無加錢外影,所以Service hour係分開上午同黃昏兩段。但係我哋又想影少少屋企樓下,佢哋都好好咁幫我哋諗點樣可以影埋又唔OT
好:再三同我哋Confirm 完又Confirm 入門吉時
好:Big day 相正常要3個月後先有,但係我想農曆年可以俾到親戚,最後佢哋都趕起在年廿八俾我
好:其實除了提到Big day 相,過程中所有嘢,幾乎全部都係有早無遲,例如成長片段 Draft,Hard copy相簿
壞:因為夾唔到時間,Big day前兩星期先開會傾Rundown,有少少遲。因為大部分Vendors都已經confirm 咗當日安排,而Rundown 都會以攝影的意見為主,變咗又要同其他Vendors交代返改動
壞:同樣,好早就要俾曬尾數,大約Big day 半年前
壞:出面部分攝影師嘅全日Package 有15小時,佢哋係10小時
壞:因為唔係行賣大包路線,個人覺得比較難拎到優惠或者送好多嘢
壞:攝影師斟茶時無幫手講喜慶說話(不過呢樣又真係唔係佢哋工作黎,同埋有人會覺得男攝影師做呢件事好奇怪)
好/壞:Big day 相真係無PW咁靚。指定部分會影齊,幫手Keep track唔會影到Overrun,但係要有驚艷的相就要多啲天時地利人和,特別係我呢啲對鏡頭唔敏感的主角就比較難。要Meet schedule 定要靚相,真係一個好難的決擇。
注:實際有幾多相呢?相片全日1300+張。分佈都幾平均合理。
早上-女家新娘姊妹父母:新郎兄弟:接新娘:敬茶合照出門:男家入門敬茶 = 4:2:2:3:3 (~700張)
夜宴-場地佈置+證婚儀式 :迎賓敬茶:開席進場:敬酒:合照送客 =5:4:4:4:5 (~600張)
影片有兩段早上過門及晚宴(片長分別21:30及19:30)
成品整體滿意的,不過新娘總是挑剔的,有少少失望有啲我以為一定有嘅相原來無影。影片係精華片段,但係無Keep到整段March in,變咗影唔到爸爸將我交俾老公的鏡頭。建議大家可以準備返簡單的Photolist 開會時俾Photog。
Share 幾張Snapshot俾大家睇下。


Big day 2p1v 加錢的add on service
剪咗約6分鐘的SDE,主要有朝早接新娘,入門同簽紙證婚(我無外影)
好:本來好擔心因為話要敬酒後先可以播片(我覺得會太遲),最後好早就剪好片俾場地試(開席後無幾耐),當然都可以如我所願敬酒前播
成長片段White Production
好:Big day 攝影附送
好:可以幫手Scan 返hardcopy 相整片
好:整段片超過5分鐘,放咗40+ 張相,分別整咗4Sets background
好:8月頭交齊相同揀好effect,兩星期後就收到Draft,同月月尾就收到完成品(Official 要3個月)
題外話:其實我哋揀咗一個effect 係fb,雖然舊舊哋,但係都幾得意,我哋都好鐘意,後尾發現萬能的淘寶都有。有興趣可以參考小星的Blog介紹Made In China 版。
即場派相White Production (Coordinator: Bonnie) -2小時300張連thank you card(非指定設計)
好:Bonnie 好早就過咗黎幫手
好:幫手印好入好派埋,唔使煩到兄弟姊妹
壞:因為早過6pm要收 charge,變相限制咗6-8pm
壞:因為係即場印,相片質素會較差,例如顏色

Vendor review 全部寫完了!其實仲有少少想寫,都係呻下籌備過程嘅唔開心嘢,但係有啲嘢都係在心中。
響度爬文爬咗咁耐,時不時見人寫文一開始就寫"如果有睇開我嘅文,就應該知道乜乜乜",其實每次我都心裏os 你寫章回小說定係報道明星婚禮,有咁多人追文?
以後應該會好少開Wow,不過我都無咩Pm俾大家,唯一就係仲可以分享埋我自己的Rundown,如果有需要就可以去呢個Link


Checklist 控系列


沒有留言:

張貼留言