2018年4月23日 星期一

水水聯婚 --- 123文字錄:炒埋一碟vendor review III - Big day 儀式用品

今次大部分都係熱門選擇,無乜特別Comment,不過可以放多啲相。

儀式、用品
MC:朋友
好X10:一個超豐富婚禮MC 經驗,一個明明第二朝要返早shift 都幫手,佢哋真係超好!
依家好似多咗人俾錢請MC,最近出席過一個由專職MC主持的婚宴。當然同自己拍膊頭搵人做好唔同,有幾樣嘢我覺得優勝:
    1. 零DA:一個人都係可以超流暢控制氣氛,零空檔講到新人進場
    2. 全天候Standby:搵朋友幫手佢哋都要同人say hi吹水,職業MC就真係全部時間都負責你個job,全天候Standby唔怕搵佢唔到。有時仲幫你做埋額外嘅工作,好似幫手安排賓客上台影相咁。 
    3. 執生:我諗最重要係呢樣,經驗最值錢。因為熟習流程,可以幫你注意多啲出事位,識得自己幫你搵返其他工作人員解決問題。同埋有咩突發事情都識執生,唔好令場面失控,尤其是如果你有啲麻煩親戚。當然呢一點,都係講個信字。唔希望遇到,佢搞唔搞得掂你亦都只有遇到先知。  
我又點解無搵? 
  1. 慳錢:圍數又唔係多,又無咩特別流程,簡簡單單就可以。所以呢項有啲雞肋,唔想花錢係度 
  2. 朋友經驗豐富:雖然我哋兩位MC唔係全職,但係都幫過好多朋友做MC。我對佢哋係200分有信心。 
  3. 唔想咁商業化:比起父母的年代,婚禮有好多項目都已經唔搵朋友幫忙了,變成搞婚禮如搞event。所以希望搵個識得我哋嘅朋友擔當呢個角色。
證婚律師:吳瑞明@壹誓
好:價錢平 (雖然我哋唔係揀最平嘅Plan)
好:有婚前Workshop (見Big day 微管理手冊證婚晚宴(上))
好:已經準備證婚用品:羽毛筆,筆座,誓詞卡,戒指枕,證書筒
壞:出名嘅律師Join 貴plan先可以揀(其實佢幾個唔同價錢的Plan,我覺得真係分別唔大)
注:如果有心儀的律師,記得盡早預約,特別係旺日結婚的新人。我年尾結尾,1月在婚展預約的時候,都已經有好多律師無期了。
戒指座 : Lego wedding set
注:大家多數用公仔雙手Hold 住戒指,不過因為大細唔係咁fit公仔雙手距離,我就選擇就咁勾住。
注:出咗2018版



Vow card: DIY
愛的宣言: Easy wedding
好:快靚正,價錢可以接受
壞:主要係卡通背景,無公仔嘅得好少款式 (除咗揀款我都有揀過內容,呢間都算選擇多)
壞:質素一般
注:如果時間充足,建議DIY/淘寶/印刷公司印,相信款式內容都會比較啱心水,價錢亦更加相宜。
欄門繡球: 我準備咗兩個,大門一個,房門一個
大門花球淘寶+深水埗珠仔街DIY
房門花球淘寶
喜帖: 淘寶
回禮利是封淘寶
注:我也在同一間淘寶店-甜甜囍坊買了其他婚慶用品和佈置用品,例如利是封:
Invitation card: DIY with GreetingsIsland and icon8
好:免費,而且有好多Template,又簡單易用
好:可以修改內容
壞:有浮水印
注:GreetingsIsland 的template 主要可供修改文字,所以我另外在icon8下載了icons 加到template 上。
過大禮禮籃+回禮: Easy wedding
好:簡單方便 (已經準備好套裝,分店在尖咀百利,太子金都,元朗)
好:質素好 (奶奶大讚回禮糕點新鮮)
壞:自己散買(去街市,齋舖,或者專賣蒸包的連鎖店)會平啲
過大禮海味:  安記
過大禮果籃 果欄寶生棧
好:整體都幾好,可以加錢送埋貨
壞:比起自己買生果,一定無咁平同靚
上頭用品:過大禮籃附送
上頭睡衣:Easy wedding
好:可以試啱Size。因為普通款咁啱無曬XL,所以我買咗花邊款,質地係會好啲。
壞:淘寶一定平好多,因為都無咩手工可言,同埋會甩色。
除了之前提到的愛的宣言,有其他淘寶唔切要補購的用品我都在Easy wedding 買齊,例如紅米
唐餅奇華
好:方便,分店多
好:產品種類多(唐餅有好多款,有出迷你版,又全部獨立包裝。唔食唐餅又可以買其他曲奇麵包等等)
好:可以憑收據租借過大禮盒同禮金盒,同免費拎紙盒(上面過大禮幅圖有樣睇)。如果唐餅數量唔多,擺唔滿木盒,木盒可以留返黎放海味。
壞:唔好食(真心覺得某啲唐餅佢整得超難食)
壞:偏貴 (婚展買抵啲,同埋加價加得快,決定咗可以早啲買)
注:好多人都知嘅小貼士,餅卡係換一盒禮盒嘅唐餅,如果變成自己執返等值唐餅會抵啲(又可以揀啲鐘意食嘅唐餅)。
西餅東海堂
好:個人意見,呢間西餅蛋糕比較其他餅店吸引
好:餅卡可以印相
壞:西餅單價貴,$50餅卡面額可能只係換到兩件西餅
注:如果打算換西餅big day招呼親戚朋友,唔建議換東海堂,太大件同大部分都係mousse /cream)
豬肉券太興
好:分店多,可以換其他食品,唔啱食都可以用黎食飯
壞:價錢偏貴,部分長輩可能介意真係用黎換燒味只可以換好少
壞:只有每年一次週年特價,規定係一本23張咁買
回門乳豬: 名苑
回門果籃: 一田水果+DIY包裝
好:平!同埋可以揀靚生果
壞:要自己識包裝
龍鳳被: Casa Calvin 1200針印花套裝
好:耐唔耐就有特價(可以特別留意崇光同一田減價)
好:特價多數均一價,買大呎碼會比較抵
壞:留意特價包唔包括婚慶系列,未必每次都有


Checklist 控系列


沒有留言:

張貼留言