2018年4月8日 星期日

水水聯婚 --- 123文字錄:炒埋一碟vendor review II - Big day 場地飲食佈置

密密打,今次Review big day items,係我覺最重要的場地同食物。因為我左睇右睇最後都揀返同一間酒店出門,所以可以一齊Review埋。

特登早啲寫埋呢篇,因為今個Weekend 有Open day 呀!用到優惠真係可以抵好多。

場地飲食
晚宴場地: InterContinental Hong Kong - Habourview Room (16圍)
證婚場地: InterContinental Hong Kong - Habourview Room
好:老牌五星酒店,有品牌價值
好:服務有保證
好:食物質素有保證(不得不提個燉湯真係好好飲!Big day 之前我已經決定就算當日全部餸食唔到,我都要飲個湯)
好:長形房無柱
好:無敵海景,睇住幻彩詠香江開席。呢個海景真係好靚!
好:地點方便(位處尖沙咀應該任何地區前往都方便)
好:明碼實價(收費項目合約都有齊。但相對地可以送的items都一早送咗寫咗,好難可以再傾到多啲優惠)
好:回覆迅速(過程中基本上所有電郵都即日覆到我)
好:提供基本佈置(雖然我哋另外再join 咗佈置package)
好:送每圍鮮花佈置
好:好貼心咁在新娘房準備好支裝水同拖鞋
壞:貴!但係相比其他尖沙嘴的酒店又唔係貴太多,因為好多酒店都Set咗一個好貴的min charge。不過後來聽聞min charge 係有得傾,我諗呢啲都係睇大家講價功力。(我地兩個不是生於大富大貴之家,請飲時都有唔少人驚訝竟然揀咗洲際。雖然大家都好錫我地,人情都幾重手,但係都少不免圍圍貼錢。) 
壞:樓底矮(好彩因為全房落地玻璃都好光猛,但係就唔使諗水晶燈,同埋難免台上大合照效果無咁靚,甚至因為要用魚眼鏡而有少少走樣)
壞:裝修較舊式(洲際係有翻新的打算,翻新完應該唔同曬)
壞:電視少(只有台的Projector 同兩部在窗邊的電視可以播片)
壞:正式交場時間偏遲 (18:00,最後因為有Lunch banquet 可以早交場俾我哋)
壞:限制較多(事前無諗過原來酒店有啲項目係要用返佢指定的合作伙伴)
壞:無麻雀房(地下個廳只有一間房,用咗做新娘房就無得打麻雀)

壞:後補返,最好提揸車嘅賓客唔好咁遲到。因為大門上落客位好迫,傍晚車多起上黎真係無位走,前面唔走就入唔到去,隨時塞在出面斜路仔慢慢等先入到去
出門酒店: InterContinental Hong Kong - Deluxe Suite (加錢將贈送客房upgrade 到套房)
好:大(有1100 sq. ft.!淨係門口玄闗位都夠曬大,慢慢講掂數先放兄弟入黎)
好:多窗,有海景,光猛(但係我出門個朝停咗躉船在出面破壞咗個景,好傷心)
好:超大厠所(浴缸超正!可惜Big day 前一日忙到爆無機會享用。厠所亦係全房最光的位置,廳同房都偏暗,唔方便化妝。出面就係衣帽間)
好:多一個客厠,唔使爭厠所
好:大門噴水池影相靚(少少遺憾朝早無得在大樓梯影相,因為一早就封咗做佈置)
好:提供敬茶用品,連紅棗蓮子都準備埋(有超多隻杯,姊妹唔使怕洗唔切。不過如果要龍鳳被就要自備)
壞:裝修略舊(可能係房間用色問題,但是絨面梳化過鏡後真係麻麻)
壞:走廊偏暗
壞:停車上落客時間短(正門好多車出入,特別下午傍晚好多位都泊滿車,更加會要大巴盡快駛走)
注:酒店房價真係上落好大,呢間房高峰期網頁價係$13000+10%!到最後Confirm 的時候係回落到$7xxx!
婚宴回禮: 朱古力 by InterContinental
結婚蛋糕: 雜果蛋糕 by InterContinental
場地佈置: Grand forest - 佈罝Plan B 布藝+印刷 (連座位表)
好:價錢平(我只係比較咗酒店Partner的佈置公司,相信如果自己再搵可能會有較平的選擇)
好:非常熟手迅速(當日lunch banquet 完咗,清理完交場都差不多4點,但係我哋5點半證婚)
好:佈置用品較彈性(藤球/柳枝/花枝/紙花一類佈置用品基本上任搭,我哋唔想用人形紙版公仔亦可以改成Seating plan)
好:回覆迅速(提出要修改都極速改好)
好:舖頭位置方便,就在金都 3樓
壞:要主動問先Send 開會傾好的job list 俾我留底,同埋有時稿件都要問先收到
Welcome board: DIY
詳情參考Lego囍字牌
酒水: VSOP: 朋友贈送;紅白酒: La Vigna Limited意酒坊
好:免費送貨
好:Joyce 好好人,唔使先交Deposit,確認咗Order 大約交貨前一個月左右直接找數就可以
好:好食
好:可以免費送貨到地鐵站
好:送左幾件蝴蝶酥試食
壞:每款西餅都以一打為單位
壞:價錢比較貴,數量多的話好重本
好:司機好好禮貌,又幫手教班兄弟綁車花
壞:無得揀車款/只有黑色車
好:Frankie 收到路線後有特登搵我執過個安排,有D位真係無留意過
車花(絲花): 奶奶朋友
鮮花球(連襟花手花): 奶奶朋友
好:因為熟人幫手,不惜工本,車花雖然係絲花但係超高質,成本都唔平,睇落唔似假花。鮮花球其實效果同我想像中有出入,因為事前我無見過成品照。但係質素真係十級好,牡丹超大超靚。

寫住咁多先,如果仲想知道咩Details 再問我啦!



沒有留言:

張貼留言