2018年4月10日 星期二

水水聯婚 --- 來自羅湖嘅靚爆鏡媽媽衫

因為覺得媽媽們Big day 衫太靚,忍唔住要另文介紹。可惜我無乜影相,主力靠文字描述。

本來已經帶媽媽去百利試完一輪衫(都係去大舖地下C字頭同B字頭),但係好似都唔多啱心水。奶奶又一早表示有朋友響深圳相熟舖頭造開衫,就叫我哋一齊去睇下。

舖頭就在羅湖商業城5樓,其實兩位爸爸嘅西裝都係在羅湖商業城度身訂造。造衫嘅舖頭只集中在5樓,但係唔好睇小,其實都有好多間訂造晚裝嘅舖頭。題外話5樓另一邊係布市場,大家亦可響度自己買布再叫舖頭幫你造衫。
形容下間舖(圖文不乎,唔係上圖呢間),羅湖城啲舖一般都係細細地,好似街邊啲Boutique仔咁上下。我哋去間舖近住巷尾。最內面係改衫的衣車位同試身位(有兩個),跟住兩邊就全部都係衫。舖頭大概有1/3係旗袍款,2/3係晚裝款。晚裝款入面有啲係新娘裙。門口放咗好多圓櫈,同行的男仕們可以坐住等。通常一班人起碼都3,4個一齊去,有得兩Group人響度試衫會有啲迫。我哋揀衫係6個人添,4大長老加老公同我兩個小跟班!

原來奶奶已經自己事先去試過裙,揀過衫,今次特登試返俾佢個仔睇下。佢揀咗一條新娘裙款嘅裙,叫舖頭幫佢改返細個裙擺。睇下Sample先,原裝呢條裙真係好重。

然後佢想揀多一條裙敬酒送客。(原諒我影相鬆郁濛)揀咗呢條香檳色,唔好因為我影相差就覺得佢唔吸引,實物係好靚,奶奶一路試裙一路舖頭不斷有其他客問呢條裙,話好靚,佢聽到好開心。
其實有一條裙佢更加心心眼,不過呢條裙真係貴,最後都無揀到。但係至少要試下上身。
兩位媽媽有一樣嘢非常合拍就係唔要旗袍款,一個嫌著得老,一個嫌顯得肥。我自己母親大人最後佢都揀到兩條裙,無錯,佢話跟返襯家揀兩條喎!睇睇相先。
好快佢就決定要呢條紫色魚尾裙,但係另一條就揀咗好一陣。明顯因為唔鐘意藍色 (唉!話說我開初試裙有條好鐘意嘅粉藍裙,但係被人間接reject咗,傷心),紫色已經有,呢條又真係著得靚。店員話因為呢種布無第二隻色,所以轉唔到色。結果靚衫戰勝咗迷信。

我觀察到媽媽輩好多時關注幾樣嘢:
1. 顯瘦:生得出你咁大個男/女,都有返啲年紀,有返個肚腩仔一啲都唔奇(雖則兩位媽媽身材仲好過我,查實佢哋唔使擔心) 
2. 有袖:一黎要遮手臂,二黎怕露出個膊頭會凍 
3. 鐘意買多過租
4. 顏色要Sharp啲,精神啲,唔可以咁深沉

我兩位媽媽都唔例外,要改少少款,將雞翼袖裙改返做長袖/短紗袖。奶奶另外要求改動lace 同閃石擺位。店員好易話圍,全部都照單全收,仲話兩個星期可以試身。

不過世事邊有咁完美,兩個星期係未試得,好彩再過咗幾日就話有得試啦!只係老公同我Weekend 先得閒北上,所以等多一個星期。試身比較快,因為主要都係試返大細呎碼啱唔啱,條裙係未訂花,只係得車左布。試完身就等拎裙,今次要耐啲,特別夾住十一黃金週,大約5星期後先有得拎。之後我另外淘咗啲裙袋俾佢哋入住啲裙。

俾大家睇下Big day效果。舖頭有俾兩位媽媽嗰兩條短袖裙款配返條薄紗當披肩(即係一開始試衫相嗰種紫色紗)
仲有咩感想?
1. 比我心目中的價錢偏貴,因為呢間舖頭唔係好接受講價。又或者我哋個樣太善良,講價講得唔夠出力。藍色裙呢啲比較普通的款式應該仲有好多減價空間。(最後我係有私下補貼)
2. 交價準時。雖然試身遲咗少少,但係都算準時交貨,唔使不斷催交貨。
3. 選擇多,款式多。羅湖城啲款多過香港租裙舖頭好多!香港舖頭啲裙款大同小異,改下領,改下袖,轉下色就當唔同款。始終羅湖城係造裙,彈性好多,我帶媽媽去百利試裙的時候都唔多款可以揀,一係無期一係無碼。
4. 完成品質素比我想像中好好多,但係都係有大陸的通病,落單的時候就乜都得,但係造出黎都係跟佢自己嗰套,非常有個性。奶奶要求條裙改釘花,寫埋落單,次次都提,最後都係無跟足做。(最後奶奶再上多去一次拎裙)整體黎講,細節位會比較求其,但係如果叫佢執佢都會幫手。

身為checklist控,唔加幾個私伙貼士點得呢?

羅湖城造裙貼士:
1. 可以先去金都百利尖沙咀睇下款。香港舖頭啲裙款,多數都會有。大約知道邊類裙平啲,邊類裙貴啲。如果有想要的裙款都可以Keep起,問下羅湖舖頭造裙幾錢。旗袍款多數會平啲,越多釘珠釘閃石就越貴。
2. 食咗午飯先去,舖頭多數無咁早開門。起碼都十二點幾先開齊。可以的話,平日去好啲,週末下午時段最多人。
順帶一提,可以在同層的酒樓飲個茶先,有丹桂軒和小桃源,兩間都好多人。丹桂軒價錢較貴但係好食啲,想食記得早啲排隊,午飯時間等候時間可以係以小時計。
3. 如果皮膚容易敏感,記得打底,同埋盡快沖涼。媽媽同奶奶有分別話試衫之後皮膚有啲唔舒服,不過唔嚴重嘅。
4. 先安裝Wechat。若然你未有acc,最好開一個,方便同舖頭聯絡。
5. 諗定點樣打發時間。揀裙要揀幾耐好睇個人,我哋第二次去fitting 就係最快,個半鐘多啲就可以。最後拎裙就搞咗好耐,特登等開門試咗裙先食午飯,等佢可以執返好俾我哋拎埋走。佢哋都只可以在舖頭無咁忙嘅時候偷時間改。中間嘅時間只係齋等,同不斷睇下佢改好未,所以如果你之後唔得閒都幾麻煩,隨時要再去多一次。
6. 唔好怕煩,同埋有要求要堅定提出。好多舖工序比較求其,拎衫要睇真啲,例如釘咗面層花線,但係仲有好多線頭線尾無剪返。又例如阿爸試西裝覺得窄,舖頭又堅持個款係咁,講咗好耐真係太窄先肯改。
7. 除咗Keep 單,睇清楚係咪更改要求都寫齊。最好影低試衫相,真係貨不對辦都有相為證。
8. 自備裙袋。晚裝防塵袋係唔包,另買好似要加20人仔。我無買到,同佢哋另外淘咗啲厚實嘅婚紗衫袋返黎。

——————————
Checklist 控系列



沒有留言:

張貼留言