2018年2月6日 星期二

水水聯婚---123 文字錄:婚後回顧派餅篇

唔知大家有無請同事飲嘅煩惱。我公司話大唔大話細唔細,請A 又要請 B ,唔請怕話唔俾面,請又怕話亂炸人。我結果大約婚前一個月,響公司派一轉嫁女餅,officially 公布婚訊,順便對無請佢哋黎飲嘅同事聊表心意。
其實都揀咗好耐要買咩餅,想買啲又好食又靚嘅俾同事,自己諗過幾個 targets

1. 連鎖店西餅
簡單方便,即買即派就OK。但係呢啲西餅好似不受歡迎,同埋硬係好似俾人一種用積存餅卡換餅的感覺。否決咗!

2. 奇華迷你唐餅
人多經濟之選。人多我一定揀呢個。迷你唐餅幾蚊一個,仲可以用餅卡換,平又唔怕唔大體,始終傳統嘢嘛!鐘意的話,派夠兩個,取成雙成對之意,都唔會太肉赤。不過唐餅就大部分人都唔鐘意食,所以否決咗!

3. 韓國唧花Cupcake
唧花Cupcake 真係好靚,超級心心眼!我仲特登去上堂自己試下整(原來都好難整得靚!),但係試食完發現butter cream 係滯到嘔,同Icy 一樣好睇唔好食,又否決咗!



跟住我就開始睇網店,揀咗呢間!真係超好食!
因為係公司派餅嘅關係,所以要有得送貨或者公司附近嘅。因為我買唔夠免費送貨到office的金額, 就選擇自取。放心!唔使去佢哋工場,地鐵站自取就得。如果都係想送到office,可以加錢送貨的。

我揀咗3款:


伯爵茶朱古力


士多啤梨Mousse


鮮雜果拿破侖
大推拿破侖餅,勁搶手!
呢啲係佢官網圖黎。因為拎到返公司急住派都唔得閒影相,得呢張影得有啲樣衰嘅實物圖。


我覺得實物係吸引過佢哋fb 嘅官方圖架!最開心係聽到同事話好食。舖頭仲自動送咗幾件蝴蝶酥試食添!皇牌產品!我都打算訂返啲蝴蝶酥黎緊過年送禮。
唯一有少少美中不足就係佢無Assorted嘅選擇,每款餅都要一打咁訂。有選擇困難的我覺得全部都好吸引,超難先揀到!

-----------------------------------------

沒有留言:

張貼留言