2018年2月6日 星期二

水水聯婚---123文字錄:念念不忘魚尾裙救星無扣無鐵線束褲

話說我有V面同凸鎖骨扼到唔少人,但係中央肥胖下身肥腫難分。婚紗晚裝雖然可以完美遮蓋象腿豪華臀,但係肚腩始終仲係會現形。其實一早已經入手一條Triumph的收肚褲,之前影相都係著住佢。
如果要比個分數,我會比80分。因為都有效果同舒服。可惜我應該真係肥膏多到收唔曬,著完都有啲肚凸凸同埋腰位(褲頭位)會咇肉。

越接近Big day 就越覺得唔順眼,尤其是我有一件晚裝係魚尾裙。因此念念不忘要搵條好啲嘅束褲。。唯有嘗試尋找我的the one...在束褲呢件事上。

因為二次入手,所以我一定要有得試身,咁先知效果係咪好過手頭上個條。

除此之外,就係要無扣無鐵線。可能我情況嚴重,落埋扣會覺得厚咗又會見到扣/鐵線頭(如果你無呢個問題要高興下,因為你都唔係咁嚴重咋)。所以配合Gridle的選擇都唔考慮。

然後就係之前提過手頭上的束褲包得唔夠,所以要買超高腰,完全包裹腰位。事緣我一定要貼缽仔糕,所以不考慮連一件由頭包到腳的Shapewear。

以下呢堆都俾我否決咗。
可能有人會覺得我係怪獸新娘,但係既然我有條80分的,唔揀到100分我又何必買?

好!到重點,就係我在百利搵到念念不忘的束褲。(放心,實物無咁單薄同透的。不過呢幅圖可以清楚Show 到剪裁)
姐姐聽到我話要魚尾裙就介紹咗佢!係可以試身的,不過大家都知百利D舖頭咩環境,只可以拉埋塊布試,無正式的試身室。完全無鐵線無扣又夠薄,但係都夠力收埋肚腩,好舒服添!著住佢一整日都無問題!最估唔到係輕易就著到XL碼,姐姐就建議我買L碼。發誓姐姐完全無Sell過我,我話要再考慮下先都無黑我面。講到咁啱心水,點解無即時入手?貴囉!雖然貴唔過另一間Wow出名Work的內衣店,但係都係out budget。死心不息咁左試右試一輪之後,都係覺得佢效果最好,唯有乖乖返去俾錢。其時已經係婚前一個月勒,自知唔會靠運動減到肚腩。買完之後超安心!

如果你問我花咁多錢買多一條著一次的束褲會唔會太貴,老實講貴!如果你問我揀多次仲會唔會買,會,因為真係Work,同埋入手咗the one自我感覺真係良好到不行!在租衫的項目上慳咗錢,咪等自己少少地奢侈一下。

-----------------------------------------

沒有留言:

張貼留言