2018年2月6日 星期二

水水聯婚---Checklist 控系列:Big day 超順利Rundown注意事項 - 入門+交通篇

我之前寫過一篇big day 出門篇的Checklist,終於有下集勒!有出門當然有入門,連同午飯租車同回門部分一次過。Big day 的Checklist 仲有兩篇:證婚晚宴篇同衣飾篇,繼續努力中!



Big day 安排 - 出門午飯外影回門



1. 酒店出門:如果男女家距離遠,可以考慮租男家附近酒店房出門,或者索性男女家都租在同一間酒店。不過大前題當然要雙方家長同意。

我自己就租返晚宴酒店出門,就可以慳返時間同人手在搬物資方面。同埋已經避開女家去男家過海的塞車位,距離又縮短一半。

2. 男家化妝安排:男家早上如果只有奶奶需要化妝,可以考慮在附近另外安排。除了慳返mua的士錢,主要可以不需要奶奶超早就化好妝等新人入門(因為mua多數完成女家化妝就直接往男家)。



如果唔打算理啲男家親友Ad hoc 化妝要求,記得交代mua唔好理,話你唔會俾錢。否則你人又唔在現場,真係好難控制。

3. 泊車安排:事前問定泊車安排,例如停車位置,可以免費泊幾耐(其實多數屋苑見你大日子都會斟情俾你免費泊)

4. 車花:車花一定要縛實啲,好多時會飛走

5. 等齊人先落車:新人花車會先開車出發,多數會早過攝影師同兄弟姊妹車到男家,記得要等埋先落車,方便攝影師影相

6. 租車等候費:記得問事前清楚租車公司要唔要收等候費用,多數逐程租要,全日則免。問下有無封頂。Big day overrun 好常見,無封頂可能要俾多好多。記得準備多啲現金俾兄弟姊妹找OT數

另外預備定散紙俾隧道費停車場,司機未必有得找。隧道費一覽(按我)旅遊巴過海3條隧道的費用都真係有距離,所以租車公司建議都係行返紅隧。

7. 全程跟車:租車中間就算有幾程吉車都最好安排有人跟車,因為司機未必方便聽電話,咁起碼有人跟進位置、安排泊車或者處理突發狀況(唔好講笑,Big day touchwood 撞車都唔Surprise,真係試過)



順手分享埋,運輸署特別交通安排(按我),事先睇定有無封路就唔怕無準備。話說我當日除了中環Formula E, 還有不少封路,睇住同日b2b group 封路提醒出完一個又一個,真係咪話唔擔心。

8. 分好坐邊架車:如果兄弟揸車就安排埋邊個坐邊架車同夾定上落車位置。順便一提,借人車幫手做司機多數會封返兩封利是,一封俾車,一封俾人。

9. 人等車好過車等人:趕rundown又人多,就早啲起行去上車地點等Van/大巴到,車到就即上車即走

10. 入門安排:留意家長對出入門要求,吉時,拜神等儀式。入門父母要先回避,由新郎請父母出來。

11. 男家敬茶:敬茶部分同出門(詳情按此)差不多,事先煲水沖茶,安排人手洗杯,幫忙戴金器。其實如果敬茶唔需要戴金器,進度會快好多。

12. 分頭行事:入門多數緊接午飯,如果不需要全部兄弟姊妹幫手,可以分頭行事。部分人收拾物資準備下場,或者搵位食午飯,或者買外賣

13. 影完相先入門:如果在男家附近安排咗影兄弟姊妹大合照,可以在男家樓下影咗先上男家,可以慳啲時間,唔使上完去又落返樓下影相。

14. 午飯安排:午飯如果已經訂位,事前講定地址,booking#之類俾兄弟姊妹知(見兄弟姊妹會)。

15. 午飯安排:在酒樓午飯的話,叫兄弟姊妹先去攞位點菜。如果已經預訂埋餸菜就叫酒樓早啲開始上菜。最好叫老爺奶奶先到酒樓,新人繼續換衫收拾,免得無主人家在座,大家唔好意思食先。

事緣我當日老爺奶奶叫咗套餐,主人家個枱又等埋我哋先上菜,等極都未有得食,食完前菜冷盤我哋兩個已經夠鐘出發回門,食得兩啖麵(我哋午飯係有龍蝦伊麵架!無得食真係慘慘豬。我認我真係好為食)。仲要溝通不良,兄弟姊妹已經叫咗點心,佢哋食飽先上龍蝦伊麵,結果食剩超多餸。

16. 午飯安排:記得留返食飯位俾攝影師、Mua等等Vendors同幫手的工作人員。唔包食飯都起碼留返個放飯位俾佢哋。

17. 外影要Plan B:週末外影地點可能勁多人,同時留意平日同週末交通狀況有所不同。諗定plan B 或者取消外影,晚宴行禮或者地點影多啲相。

因為我自己無安排外影,所以都唔多貼士俾大家,唔好意思

18. 即日回門係其中一個當日的最佳決定。最初收到父母話要即日回門的要求係非常不願意,因為前往女家交通好麻煩,要在分秒必爭的big day預留超多時間。但是事後回顧覺得好好。即日回門等如加咗個休息位,big day無論新人、家長同兄弟姊妹都真係需要休息下。如果早啲識咁諗,就唔使為咗回門安排躁底。回門豬就可以事先搵人拎定返屋企先,唔使特登又去燒臘檔。我就揀咗在女家午飯酒樓訂埋豬,一定順路。



寫完18個point,又要停一停。希望幫到大家啦!



---------------------------------------------



Check list 控系列








選擇困難系列







123文字錄






沒有留言:

張貼留言