2018年3月18日 星期日

水水聯婚 ---123 文字錄 燃燒手作魂DIY Lego囍字牌

相信不少b2b 都愛做小手作,big day 就好似一個showcase。我無大家有心有力,但係都有一顆手作魂,所以我決定整啲bb班手作,就係延續我嘅童年回憶,砌Lego!

在網店見到有立體囍字Lego,本來諗住砌一個,但係又覺得淨係big day reception見到出鏡率太低,又唔夠搶眼,所以就決定整另一個都好靚嘅囍字牌。咁就可以拎埋去影Pre-wedding,Lego 的 wedding set 作為Pre-wedding道具實在太細又太脆弱了。可惜,最後囍字牌嘅出鏡率不高。不過我係200分滿意呢個DIY,所以都要放上黎自戀下。

基本材料:
整呢個囍字牌材料非常簡單
1. 紅色基本組 Lego
2. 方形萬用框 X1

Custom made 材料:
以下呢啲就自由發揮,全靠呢啲變屬於自己嘅囍字牌,我就準備咗呢啲
3. 白色 Lego 1X1光面磚 X18 (英文名+日期) 
4. 白色 Lego 4X6薄磚  X2 
5. 紅色 Lego 心心 X2 
6. 紅色 Lego 2X2光面磚 X1 (加工做囍字磚)
7. 七彩 Lego 花花 X8 
8. Lego 人仔 X1 (一對) 

工具: 
a. 熱溶膠槍 / 萬能膠 
b. Marker / Label 紙 
c. 巧手一雙

如果大家唔想煩可以直接去Lego網店訂購,除了立體囍字和這個囍字牌還有其他產品,咁就唔使煩勒~ 自己整成本都唔平架,因為Lego 結婚人仔都貴。

Step 1:囍字
砌囍字一啲都唔難,砌4個"口"字同"十"字,夾埋佢就得。哈哈哈,係咪好簡單呢? 如果真係要圖樣都可以問我拎嘅。事先聲明係無咩用,純粹用黎計下買幾多舊磚,若然買唔齊Lego磚都要改圖樣。

用多啲長磚當然無咁易散,不過都一樣唔重要。點解?話說我開初就係無落膠水黐實佢就拎去影pre-wedding,結果個牌係陷包散!所以最後一定要用膠水黐實Lego 同個框!

用長磚都仲有一個好處,就係靚啲,少啲空隙。

邊度買Lego?
我係響淘淘買磚嘅,貪佢有香港舖比較少有散賣嘅長磚。
如果想香港買,可以到: 
(1) Lego 專門店:有一幅Lego 牆俾大家自己執
(2) BxxxxxCxxxx特約店:有不同的磚散賣/以小包出售,不過較少用的磚有機會缺貨。
(3) OxxxFxxFxx工廈店:一樣可以散賣,比 (2) 好的地方是可以用顏色分類揀磚

Step 2:光面磚寫字
有心機啲係可以刮上去/印上去,我就只係用Marker 手寫。大家想靚啲係可以去買啲刻字嘅 Lego磚或者買自訂印字嘅磚。用Marker 寫唔多唔少都有少少化開,完美主義者不適用。
手寫當然係會有啲意外,我寫個7字咪7咗。呢個時候又無後備磚,又趕住用,唯有塗改。用咩改?係洗甲水!洗甲水除左會洗甩啲Marker 會連舊磚都溶埋!清理完後塊磚面一啲都唔光面。如果大家要抹磚,用透明指甲油最好!真係估佢唔到!結論係,大家記得買多一兩塊磚做後備。

後來先記起,我有印Label 機,就咁貼上去咪得,洗咩搞咁多嘢!遮遮醜先~  
Step 3:裝飾配件
基本部分完成,就要同佢扮下靚。我響Wedding set 同 Valentine set 偷咗啲唔同彩色嘅花仔黎裝飾。Btw, 我覺得 Valentine set 好靚!當初有衝動Pw 跟佢影返張相。

至於心心,其實由兩塊正方加半圓嘅Lego磚砌埋,我左右各砌咗一個。留意返個心心只可以側放,正放一係加多一粒細薄磚響中間,一係就黐膠水。
DIY 最邪惡嘅地方就係永遠都整唔完,左砌右砌一大輪之後,都係覺得上面乜都無唔夠平衡,所以就去砌咗兩隻人仔加上去。加埋個囍字,靚曬!而萬用框,家品店買唔平,勝在隨時買到同夠深度。只係得黑白兩色,想要其他色就要響第二度買/後期加工。一分錢一分貨,比想像重好多,放枱夠穩陣,拎住四圍去就嫌太重。
Step 4:大合體
最後步驟當然夾埋曬所有配件!左擺右度完一輪都係上面放人仔,下面放日期最靚。
~~完成圖~~
超鐘意呀!如果大家想簡簡單單玩下DIY 呢個真係啱曬你!

沒有留言:

張貼留言