2018年3月18日 星期日

水水聯婚 --- 123 文字錄:趁低吸納龍鳳被

呢篇文純Share,因為我購買被套set 的Bazaar尋日已經係最後一日!不過!其實仲有機會架!睇埋落去先。

本來其實沒打算添置龍鳳被,但媽媽好愛錫我話要送一套新的床舖被蓆給我做嫁妝,咁先開始留意下。話說大釘本身對紅色系列異常抗拒,但由於母親大人話“最好” 選些較喜慶的顏色,即時妥協。

我們兩個都牛高馬大,所以買King size (即係特大,講真,咁大個都無留意過啲碼點分,向來都交由媽媽解決,依家要靠自己啦!),原來King size set 嘅價錢都幾貴。

首先睇咗屋企附近嘅 COTTEX, 有兩款婚慶set 大紅和粉紅,玫瑰花紋,差不多$1500 一套,原價差不多$5000!婚慶系列多數送多一對咕臣,未準備的b2b  可以考慮用返。我準備咗跪墊就無所謂。

猶疑緊買唔買嘅時間就睇到海港城Bazaar 進行緊家品展,有好受歡迎的Casablanca!
誰知遇上8號風球,唯有last day 去。因為劃一價,買King size 最抵。有實物Sample比較下,1200針真係滑好多喎!所以揀咗1200針,價錢呢? $550/套! 我見婚慶Set 團購價都$700+,即買啦!
順帶一提,To 有興趣婚慶Set 的 b2b,其實Sogo 今個月特價呢套婚慶set $599+

婚慶系列就無啦,不過都有啲紅色系列可以選擇。
不過Poster 上面的暗紅色已經搵唔到勒!

最後我買了粉紅色做龍鳳被,還額外買了一套紫色平時用和配了大豆冬天被芯。

結果平時正式手無搏雞之力的我竟然一個人大袋細袋做苦力咁走,仲要行咗超遠,真要俾個叻自己。

Bazaar 就完咗勒,不過黎緊仲有Sogo 同一田的年度減價。如果等唔切,Casablanca 火炭都做緊開倉去到22號,詳情留意返:https://zh-hk.facebook.com/CasablancaHK/
------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言