2018年3月18日 星期日

水水聯婚 --- 123 文字錄:婚享學堂 Nature flowers 戒指座+預訂太興金豬券

上個週末真係我的Lucky day!除咗終於KO租屋呢個煩人的item之外,我被抽中上婚享學堂學做DIY戒指座。Yeah!好多快手的同學仔已經出咗Blog喇!

Workshop 的地點在葵興的工業大廈,對於我呢個港島人黎講係有些少遠,門口亦平平無奇。不過入到去就完全唔同曬,完完全全係個充滿花的世界。除了花材,還有好多不同的花藝手作,全部睇到都會即刻變心心眼。(Sorry,無影相,大家要想像下)

講返個戒指座,老師Vikko 好有心機,又會不時提點下我地點樣可以整得靚D。同埋佢地係一點都唔吝嗇花材,有好多種類的花可以用,反而鼓勵我地襯多D唔同種類的花,等層次豐富D。而最最好的地方,就係預留咗好多時間俾我地,上堂的時候不止一次講唔使急,慢慢整。做手作時間係好重要,慢工出細貨,戒指座望落好似好簡單,其實都要花好多耐性同時間。好多時DIY班都趕住完,搞到要草草收尾,成品靚極有限。

呢個就係我的製成品,真係好靚呀!估唔到自己DIY都有呢個質素。整咗3個鐘!開初見到Schedule 要咁耐都唔信,事實證明要信專業判斷,真係要咁耐。


好有滿足感!真係唔難整,但係要俾些少耐性去幫絲花穿鐵線。大家上唔到婚享學堂唔緊要,可以報名Nature flowers 其他手作班,不過要快手勒,旺季太忙就未必有時間開班。

仲有一個Bonus未講,就係呢度上堂係有專業攝影師幫手影相,方便大家即時放上網呃like。Well,攝影師咪
係Vikko老公,如果第時返工都有老公陪就好。

因為上堂,所以認識Nature flowers,咁我先有留意佢fb,所有花球都好靚!因為店主用好多種花材!


同場加映-太興金豬美食券
一早已經打算買太興金豬券,舊年呢個時候有年度特價,買$1000送$150,即係$1000就買到23張。原來今年個期係10月9日-10月15日,為免心掛掛我已經即時留電話預約咗勒!

沒有留言:

張貼留言