2018年3月29日 星期四

水水聯婚 --- 選擇困難系列:佈置配色好幫手

Html模式
欠缺藝術天份的我,覺得婚禮項目上的顏色配搭令人非常頭痛。所以我搵咗呢個web 幫手!雖然坊間有大量的網站/工具,點解我揀呢個網?

  • 簡單

  • 免費 !!!

  • 免安裝!免登記!免下載!

Color palette generator - Coolorshttps://coolors.co/

首先按藍色呢個掣...


網站可以配搭5隻顏色,按Space 就會幫你隨機揀。版面會顯示每隻顏色嘅 HEX color code (即係#開頭的顏色碼)同埋顏色名(可以在頁頂的基本設定改成其他,見後)


如果有自己的Hex code,直接改就可以了(在Hex code click 一下,直接打新的Code)。



擅用Top Menu icons 迅速調色
留意返頁頂幾個Icons


相片取色

我用自己嘅頭像做Demo。上傳相片後,click邊度就揀邊隻色。
或者可以按 Auto ,自動揀顏色組合。我玩咗幾次,佢就出咗呢堆俾我。

揀到啱心水,Click OK就會將顏色Load落版面

至於Collage 其實係將相片同依家個顏色組合存返做png file,作用唔大。

色盲Mode

應該唔需要用,Design的朋友或許啱用,簡單黎講係拎走某啲顏色。

光暗色階

Alternative shades 就會show 曬同色唔同光暗度俾你揀。


調色
呢個icon都經常見,值得一提係可以配合Lock (見後)使用,選擇保留某啲色區不變。


4大功能 - ADAL

每隻色有4個掣:Alternative shades, Drag, Adjust, Lock



Drag 同 Lock 最簡單,Drag 唔使介紹,可以將色區拉去第二個位置
Lockset 死嗰隻色唔轉。例如你入咗自己theme color ,lock 左佢,再按space 佢就幫你隨機轉其他顏色
Alternative shades 同 Adjust 係俾你用黎揀顏色。Alternative shades 同頁頂個掣一樣,不過唔係全部轉,逐隻色轉。
如果你要唔止要揀同色系嘅,咁就要揀Adjust 入面嘅Pick,可以有整個色盤揀。


但係Pick 嘅色盤可能又太細微,揀唔到,咁可以試試Adjust 入面嘅Sets 。除咗用Pantone code,仲可以用顏色名,例如Pink 就會load 曬粉紅俾你揀。揀啱咗記住要,按右邊格仔,見到剔號先係轉咗


如果你用開RGB、CMYK之類,直接去返Adjust對應嘅tab 就可以改。


最後,當然要留底

襯完色都要Keep起佢,頁頂的Export 掣幫到你,揀返自己要嘅format。


我建議就算有其他File 都export 返條 URL ,因為可以直接開返呢隻色嘅版面,好似下面條 link 就會開到我cap 圖嘅版面勒!

揀好Backdrop 又想知同自己條裙襯唔襯?

咁要睇下karenkkw925嘅教學,呢個app 易用又方便。


沒有留言:

張貼留言